piątek, 6 grudnia 2013

Screeny z SoE ^^

Screeny z zamkniętego już serwera Sanctum of Eventide
Moja pierwsza postać na SoE
Moja druga postać na SoE
Jeśli się nie mylę to była to moja trzecia postać
A to czwarta :P
Ja, moja koleżanka LoveAmoly/FrugoPL i jej raptor :P
Ja i mój zwierzak, Red Ink o imieniu Riko :3
Ja i inwazja inków xD
Już na nowym koncie, ja i mój Black Ink, którego też nazwałam Riko :P
Moja ulubiona postać w SoE ^^
Ja i Makoto, wersja SoE'owata xD
Ja i mój kolega z SoE, Aksim a w tle tańcząca Frugo xD
Halloween 2013 ^-^

Ja i moja kol. na postaci Leviego z Shingeki no Kyojin ^^
Kopa z Króla Lwa xD

Ja :3
Inwazja pingwinów na mapce Default xD admini spawnili
Ja, w szaliczku :P ostatnie spawn i drop party, które wykonała Kahara
Z FrugoPL :3
Moja ostatnia postać z orłem.
Nyan Cat xDD
( Wiem, że ten napis: Screenshot saved psuje nastrój x.x )
Moje inne postacie:

Mikasa Ackerman z Shingeki no Kyojin
Ben Drowned z creepypasty o tej samej nazwie
NA RAZIE TO TYLE
SoE! Nigdy cię nie zapomnimy!
Zawsze będziemy
o tobie pamiętać! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz